ART - Podróże po świecie...

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Płyń do Hurtigruten


"Hurtigruten - minuta po minucie", to 134 godzin programu w TV, który został wyświetlony bezpośrednio na NRK ..... Całkowicie zahipnotyzował w czasie oglądania! Cóż, do Hurtigruten jest miła wycieczka statkiem, lub promem, ale kosztowna... Jeśli już pracujesz całe życie, to pieniędzy wystarczy, aby płynąć z nimi, czyli Norwegami ... A to rejs tak imponujący, że zostaje Ci w pamięci na całe lata. Co więcej, kiedy płynęliśmy w Geirangerfjorden to nogi przyklejone były do pokładu z wrażenia.Po prostu nie mogły się ruszać z wrażenia. Wszystko wokół mnie było tak dziewiczo piękne ... Norwegia! Dech zapiera w piersiach! Prawie jak dziki ląd nie z tego świata, okryty kołdrą szmaragdowego lasu na tle górzystych fiordów. To jest zupełnie inny krajobraz północy, spotykany tylko tutaj - to nie można do niczego porównać - to trzeba przeżyć. Na każdy widok, idą ciarki mojej skórze,a mieszkancy są dumni z z każdego zakątka, ich małego diamentu na Północy!W Geiranger, powiedziano mi, że mieszka 250 osób, ale aż 700 000 odwiedzają wieś latem. Środowisko z miasta zachwyca się pięknem wiejskiej przyrody. Ludzie są tak chciwi, myślą tylko o pieniądzach, a jeśli nie masz żadnych - jesteś bezużyteczny dla nich. Auch! Są apperantly niektórzy, a to najbogatsi ludzie, ponieważ wszystko co w ich małym zakątku fiordów jest prywatne - więc wszystkie pieniądze odprowadzają bezpośrednio do wioski. Może pieniądze dostaje do głowy, choć nie czułem go. Z tymi co rozmawiałem byli przyjaźni i bardzo sympatyczni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz